Monday, March 19, 2012

Susu Anlene

Sejak-sejak sakit tulang temulang ni kena la ada inisiatif untuk mengurangkan penyakit ini. So my solution is....

Minumlah susu Anlene...


Malas plak nak edit kasi letak itu watermark...lantak lerrrr...huhu

Susu Anlene ni dipercayai memang sangat baik untuk tulang sejak dahulu lagi. Memberi khasiat kalsium yang tinggi dalam membantu kekuatan tulang anda. Amboi dah macam iklan bagai ni. Dulu dah pernah minum lepas tu aku stop sebab mual. Aku memang kureng dengan susu. So, demi untuk my bones aku start semula minum susu anlene but kena minum yang ada campuran chocolate. Kalau tidak memang tak mahu nya nak minum. huhu. Rasa coklat dia sedap weh...tekak aku boleh terima la susu ni. Good!


So, pagi tadi sebelum pegi keje bancuh susu Anlene ni segelas bersama 4 sudu teh susu anlene dengan air suam. Nak bancuh dalam air sejuk pon boleh. Almost kena minum dua kali dalam sehari.


3 comments:

Boni JLL3 said...

bagusnya..menjaga kesihatan tulang..gud job..

saya follow blog awak yer

@juera said...

Boni JLL3: yelh muda2 la nk kna jg kn..hihi
thanks sgt follow blog kite =)

Boni JLL3 said...

hahaha..it's ok :)