Saturday, January 2, 2010

Contest Pantun 4 Kerat : "Kerana Kau Yang Aku Cinta"

Salam..
td duk blogwalking tiba2 jmpe blog cik comel
dia ade wat contest la..cm menarik je..so i pn nk join gak

ok ni pantun sy;

"Limau manis dimakan manis
Manis sekali rasa isinya
Dilihat manis dipandang manis

Kerana kau yang aku cinta"



ok x pantun tu?
boleh la kn..bknnye mandai sgt nk berpantun pantun ni
skdr mncuba nasib, mna la thu mng kn..hehe


syarat2 nk join contest ni adlh; 
  1. jadi follower cikhelcomel-bukan follower tidak akan dilayan sama sekali.
  2. kalo masuk blog comel ni,keluar iklan.sila klik!.sebab duet tu jugak nak bagi adiah korang!hahaha kalo tak cukup kang korang takde adiah.
  3. markah penuh adalah 100.segala keputusan adalah muktamad.tiada talian hayat diberikan.baik,markah adelah berdasarkan ke-kereatif-an pantun dan kerelated-an gamba.excuse my language.haha
  4. dah siap buat satu entry.letakkan link entry anda di kotak komen.
  5. juri-juri adalah yang bertauliah,jadi jangan cuba menyangkal kehebatan beliau.


TARIKH TUTUP PENYERTAAN ADALAH PADA


~23 JANUARI 2010~


4 comments:

helena's said...

pantun dah menarik dah,,tp napa gamba tak semanis pantun?sius jek muke..hehe tapi apapun penyertaan diterime..thanks for joining yah!

salam kenal-keep in touch.

kalo juera nk update bgtau eh..saya suke gamba tu cumenye nampak serius,pantun dah menarik!

@juera said...

halena --> wah menarik ke pantun tu??hehe..kk nti sy hupdate pic laen ekk..salam kenal too..

helena's said...

haaa.dah kene la tu ngan gamba!cantik!ok2 cikhel update!

@juera said...

halena --> hehe..cntik ekk..mtk ngn pak cik google pic tu..sib baek ok..fuhh!!!